پاکسازی کوانتومی چیست و چقدر اهمیت دارد؟

پاکسازی کوانتومی چیست؟

می توانیم سلامتی و ثروت و شادی را در زندگی خود متجلی نماییم
و درخواهیم یافت که فقر ، بیماری و مشکلات نشانه ای از یک عامل درونی است
و یک ذره درون ما ، موجی ایجاد کرده که تمام اتفاقات بد
به سمت ما جذب می شود و ما با تکنیک های پاکسازی کوانتومی
مقدماتی از هر اتفاق بدی در زندگی استفاده کرده
و عامل درونی آنرا سریع پاک می کنیم تا فقر و بیماری و مشکلات بزودی پاک شوند

دوره پاکسازی کوانتومی چیست؟
در این مقاله به معرفی دوره پاکسازی کوانتومی
مقدماتی پرداخته می شود و اگر مجالی بود در مورد دوره پاکسازی کوانتومی
پیشرفته هم توضیحاتی مختصری داده خواهد شد.
دوره پاکسازی کوانتومی مقدماتی دوره خاصی است و
یک سری تکنیک هایی در این دوره آموزش داده خواهد شد
که شما در پایان دوره قادر به خلق اتفاقات بزرگی در
زندگیتان خواهید بود و معجزات بزرگ را رقم خواهید زد.
در مباحث دنیای انرژیکی، کوانتومی و روانشناسی کوانتوم گفته می شود
اگر ما بتوانیم درونمان را پاک بکنیم همه اتفاقات اطراف ما بهبود پیدا خواهد کرد.
اعتقاد بر این است که تمام رخدادها
و اتفاقاتی که اطراف ما اعم از خوب و بد در حال وقوع است
بخشی از آن چون ما شاهد آن اتفاق هستیم به ما ارتباط دارد.
اگر ما بیننده یک حادثه و رخدادی هستیم
مثل سلامتی، فقر، شادی، کمبود انرژی و یا هر چیزی که ما می بینیم
به عنوان یک رخداد شمرده می شود و اگر ما می بینیم و حتی می شنویم
مطمئن باشید به ما ارتباط دارد.
یک ذره کوانتومی در درون بدن و ناخودآگاه وجود دارد
که امواج آن ذره در هستی باعث شده است که آن رخداد در زندگی
ما نمایان بشود و ما شاهد آن رخداد باشیم. در دوره پاکسازی
کوانتومی مقدماتی گفته می شود این دوره، دوره کیمیاگری است.
کیمیاگر کیست؟
کیمیاگر کسی است که چیزی های بی ارزش مثل مس را می گیرد
و تبدیل به ماده احسن مثل طلا می کند.
کیمیاگری یعنی رخداد های بد را در زندگیمان به چیزهای خوب تبدیل کنیم.
اگر در زندگی اتفاقات بدی از قبیل فقر، مشکلات و بیکاری رقم می خورد،
باید بدانیم که آن رخداد به ما ارتباط داشته است
که اکنون ما ناظر آن هستیم. در دوره پاکسازی کوانتومی
یک تکنیک قوی آموزش داده می شود. این تکنیک بیان می کند
اگر رخدادی به شما ارتباط دارد، شما می توانید آن عامل
و ذره کوانتومی که در درونمان است را پاک کنیم و بعد از آن
میدان شکل ساز جدید و آن چیزی که در این جهان هستی
خواسته شما است را خلق کنید. خیلی از رخدادها مثل فقر،
بیماری، مشکلات و اتفاقات بد  ناخواسته های ما هستند و ما
آن ها را نمی خواهیم. در واقع ما به دنبال رسیدن به خواسته خوب،
پیدا کردن نیمه گمشده یمان، برکت و ثروت هستیم، پس چکاری باید انجام داد؟
در پاسخ باید گفت اولی کاری که در دوره پاکسازی کوانتومی مقدماتی آموزش داده می شود این است که رخدادی که ما  شاهد آن هستیم ارتباط مستقیمی با ما دارد پس مسئولیت تمام رخداد ها اطراف ما که به نوعی به ما ارتباط دارد را می پذیریم. وقتی مسئولیت آن را قبول می کنیم به شدت با آن رخداد در ارتباط انرژیکی قرار می گیریم با آن رخداد در هم تنیدگی کوانتومی پیدا می کنیم و بلافاصله وقتی شروع به انجام تکنیک های دوره پاکسازی کوانتومی را روی خودمان می کنیم، آن رخداد ها شروع تغییر و تحول می کنند. فقر، مشکلات وبیماری از بین می رود و اتفاقات شروع به عوض شدن می کنند، چون در هم تنیدگی کوانتومی وجود دارد. مثل دو ذره ای که در دنیای کوانتومی با هم در ارتباط و در هم تنیده هستند یک تغییری که در یکی از ذره ها اتفاق بیفتد آن تغیییر عیناً برای ذره دوم هم رخ خواهد داد.
در واقع ما هم یک ذره ای از ذرات این عالم هستیم و اتفاقات اطراف ما هم ذره و دارای انرژی و موج هستند. وقتی ما شروع به کار کردن روی خودمان می کنیم به طور مثال ما با فقر خودمان در هم تنیده هستیم چون فقر به ما تعلق دارد و با قبول مسئولیت آن درهم تنیدگی بیشتر هم می شود. در مرحله بعد علت درونی من که باعث بیماری و مشکلات در زندگی شده است پاک می کنیم.  وقتی این رخداد بد را پاک می کنیم، اتفاقی که می افتد این است که فقر، بیماری و آن مشکلی که در زندگی ما وجود دارد شروع به پاک شدن می کند. در واقع تغییر و چرخش مثبت کوانتومی در درون ما باعث تغییر در بیرون هم می شود و مشکل شروع به برطرف شدن می کند. به همین خاطر در دوره پاکسازی کوانتومی مقدماتی قول کیمیاگری داده شده است یعنی بعد از طی این دوره شما یک کیمیاگر خواهید بود. ما با حرف ها و مشکلات بد روبرو می شویم در دوره های موفقیت گفته می شود که با آدم های بد در اتباط نباشید، اخبار بد گوش نکنید. درست است ما این واقعیت را قبول می کنیم اگر با رخدادهای بد، با افکار بد، با آدم هایی که حال خوبی ندارند در ارتباط باشید اتفاقی که می افتد با آن ها هم فرکانس می شوید و حال شما هم بد می شود و انرژی و ارتعاش شما هم بد می شود. و به دنبال آن ارتعاش بدی را به جهان هستی ارسال می کنید.
اما یک سوال، شما در اطرافتان آدم مثبت خیلی سراغ دارید؟ اخبار خوب زیاد می شنوید ثروت و فراوانی شادی و سلامتی وجود دارد خوب اگر وجود دارد خیلی هم عالی دیگه نیازی به هیچ دوره ای ندارید. اما واقعیت این است که ما در جامعه ای زندگی می کنیم که مشکلات و اخبار بد هم وجود دارد آدم هایی که از زندگیشان راضی نیستند و انرژی های منفی دیده می شوند و دریافت می کنیم. وظیفه ما چیست؟
در دوره پاکسازی کوانتومی مقدماتی کار خوبی که انجام می دهیم این است که به جای اینکه ما با رخداد ها و انرژی های بد هم فرکانس بشویم، این انرژی های بد را به عنوان مواد اولیه دریافت می کنیم و سپس شروع به تبدیل و کیمیاگری می کنیم. یعنی این انرژی بد به من ارتباط دارد که شاهد آن هستم و مسئولیت آن را قبول می کنیم. اتفاقی که می افتد با آن رخداد و انرژی درهم تنیدگی پیدا می کنیم و سپس با انجام تکنیک تبسم به شدت تغییر مثبت کوانتومی در خودمان ایجاد می کنیم و آن رخداد ها شروع به تغییر کردن می کنند. اگر فقر، مشکلات، بیماری در کار بوده است از بین می رود.
فروشتان کم است؟ اگر فروشنده هستید و فروشتان پایین است یک عاملی درون ماست که نمی گذارد مشتری ها به سمتتان بیایند. مشکلاتی که برای من اتفاق می افتد. یک عاملی درون من وجود دارد که این مشکلات برای من اتفاق می افتد. در دوره پاکسازی کوانتومی بعد از قبول کردن و بر عهده گرفتن آن رخداد منفی و با انجام تکنیک تبسم شروع به پاک کردن عامل می کنیم. عاملی که باعث ایجاد آن ناخواسته در زندگی ما شده است و عاملی که باعث تحقق خواسته های ماست را ایجاد می کنیم. به لحاظ انرژیکی در درون و به لحاظ ارتعاشی که در جهان هستی ارسال می کنیم، خواسته های ما متجلی خواهد شد.
نکته جالبی که باید به آن اشاره کرد این است بعضی احساس می کنند که مکرراً اتفاقات بد  برای آن ها رخ می دهد. فرض کنید که زندگی ما مثل یک لوح و صفحه گرامافون است و دستگاه در حال حرکت است. یک عامل و یک ذره کوانتومی در زندگی ما وجود دارد و ذره دوباره ظاهر می شود. این رخداد بد مثل دیسک به جای ابتدایی خود باز می گردد و این اتفاق مجدداً رخ می دهد. برای رفع مشکل باید آن عامل را پاک کنید وقتی آن را بی اثر کنید آن اتفاق تکرار شونده از بین می رود. این اتفاق تکرار شونده دارای عاملی است و یک چیزی درون ماست که این بلا و مشکل برای من اتفاق می افتد پس باید به خودمان رجوع کنیم. برای اینکه بتوانیم آن عامل را پاک کنیم باید دوره پاکسازی کوانتومی مقدماتی را بگذرانید در این دوره به شما گفته خواهد شد چگونه از این گونه اتفاقات جلوگیری کنید.
برای بالا رفتن فروش چه اقداماتی را باید انجام داد؟ فروش هم یک رخداد محسوب می شود این که درآمد پایین است یک رخداد است. این که شغلی ندارم یک رخداد است و چون یک رخداد است یک عاملی وجود دارد که فروش من پایین است ما در دوره پاکسازی کوانتومی این عامل را پاک می کنیم.
همه مباحث موفقیت و سایر اساتید محترم دیگر هم معتقدند آن عامل یک باور ذهنی است و بایدآن را شناسایی کنید و بعد آن را کنار بگذارید. اما جالبی و سادگی دوره پاکسازی کوانتومی مقدماتی این است که با آن عامل کاری نداریم فقط می پذیریم یک چیزی هست که  باعث این رخداد شده است. یک باور غلط، یک الگوی ذهنی و یک برنامه غلط در وجود من شکل گرفته است که این مشکلات در زندگی من اتفاق می افتد، لازم هم نیست بدانیم. به محض این که شما از تکنیک تبسم استفاده می کنید و عامل را بی اثر می کنید و عامل ایجاد کننده خواسته تان یعنی فروش بیشتر، رسیدن به آرزوها یا هر آن چیزی که شما می خواهید را جایگزین می کنید، آن خواسته متجلی خواهد شد. کیمیاگری که در دوره پاکسازی کوانتومی  انجام می دهید این است که دیگر از اتفاقات بد، افکار منفی و مشکلاتی در اطرافتان رخ می دهد نباید ناراحت شوید چون تمام این ها رخدادهایی هستند که به ما مربوط می شود و با تکنیک تبسم قابل برطرف شدن هستند.
همسایه، دوست و… رفتاری اشتباهی را انجام می دهند، اگر می توانید با نصیحت و پند و اندرز رفتار آنان را اصلاح کنید. توصیه می کنیم خیلی ساده و به راحتی با تغییر درونی که روی خودمان انجام می دهیم و با تکنیک تبسم رفتار اشتباه دیگران را اصلاح کنیم. چون ما با آن فرد درهم تنیده گی کوانتومی داریم چرخش مثبت کوانتومی یک ذره می تواند ذره دیگر را هم اصلاح کند. شاید به نظرتان خیلی عجیب باشد که این تکنیک ها اینقدر معجزه می کنند. این تکنیک ها قوی و بسیار ساده است و اگر تحلیل گر قوی نباشید و اگر مرد عاقل دنیوی نباشید و آن ها راحت قبول کنید و انجام بدهید بی نهایت می تواند موثر باشد و قادر خواهید بود معجزه های زیادی را در زندگی تان خلق کند.
دوره پاکسازی کوانتومی شامل فایل های صوتی و تصویری هستند که زمانی حدود 4 ساعت دارند. فایل های صوتی که شامل کلاس های حضوری و همچنین ویدیوهایی آموزشی با یک بیان و شیوه ساده و روان مطرح شده است که کاربر محتوای خوبی را دریافت کند. تکنیک هایی که در دوره پاکسازی کوانتومی مقدماتی به شما آموزش داده می شود شامل 4 تکنیک و شاه کلید بسیار قوی است. که اگر آن ها را متوجه بشوید و در زندگی اجرا کنید، زندگیتان را زیر رو خواهد کرد و زندگی شما به معجزه های بزرگی تبدیل می شود.
 اکثر ما فرصت اینکه زمان های طولانی را برای گذراندن دوره مختلف صرف کنیم نداریم ولی در دوره پاکسازی کوانتومی خیلی کوتاه و مختصر و مفید شاه کلید هایی که بتوانید قفل های زندگیتان را با آن باز کنید در اختیارتان قرار می گیرد. کار جدیدی که ما انجام داده ایم این است که دوره پاکسازی کوانتومی را تحت کانال تلگرام ارائه کرده ایم. امروزه اکثر کاربران دسترسی به اینترنت و تلگرام دارند. فایل های این دوره به صورت دانلودی در اختیار شما قرار می گیرد. این دوره دائما در حال به روز رسانی است یعنی فایل تکمیلی برای همین تکنیک ها ارسال خواهد شد، و به کاربران هر سوالی داشته باشند، تحت همان کانال جواب داده خواهد شد.
 وای بر کم فروشان، اعتقاد ما این است و تلاش اینجانب محمد افلاکی این است که واقعاً کم فروشی نکنیم چون اگر کم فروشی کنیم برکتی در زندگی ما وجود نخواهد داشت. سعی ما بر این است یک گره و مشکلی از زندگی شما باز شود که اگر این اتفاق بیفتد گره های بیشتری از زندگی خودم باز خواهد شد. چون همه ما در هم تنیده هستیم اعتقاد من بر این است که به کاربرانم خدمات عالی بدهم. به همین خاطر بعد از این این فایل های صوتی و ویدیویی را گوش کردید حتماً سوالاتی برایتان پیش می آید که می توانید از ما بپرسید و ما در ویدیوهای آموزشی بعدی و از طریق کانال خصوصی تلگرام به شما پاسخ می دهیم که ممکن است سوال شما، مشکل چندین نفر دیگر هم باشد. ما می خواهیم این تکنیک هایی که به شما آموزش می دهیم به طور عملی و کاربردی در زندگی تان اجرایی کنید و معجزه های زندگی تان را رقم بزنید.
قول های زیادی را در دوره پاکسازی کوانتومی مقدماتی به شما داده شده است 4 تکنیک بیشتر نیست ولی 4 کلمه عبور و شاه کلید که مثل یک آسیاب تمام مشکلات را خرد می کند. سادگی این آموزش آن قدر زیاد است که حتی بعضی آن را باور نمی کنند. بله به همین سادگی است کسانیکه قدری ساده لوح اند و کمی هم خنگ هستند. در واقع یعنی خیلی منطقی نباشیم و با دانسته های ناچیز خودمان به مسائل نگاه نکنیم و سریع آن ها را رد کنیم. ولی بعضی افراد هم هستند با باور کردن این تکنیک ها و انجام آن ها تجربیات موفقشان را برای ما بازگو می کنند، که خودمان هم تعجب می کنیم. به طور مثال یکی از کاربران درآمدی حدود 300 هزار تومان داشت که با انجام تکنیک ها به روزی یک میلیون تومان رسانده است به همین سادگی فقط باید باور کرد که می شود. دوست داریم از این شاه کلید هایی که در دوره پاکسازی کوانتومی در اختیار شما قرار داده می شود استفاده کنید و اگر سوال خاصی داشتید ما کنارتان هستیم.
توصیه می کنیم دوره پاکسازی کوانتومی مقدماتی را استفاده کنید و حتما در یک مجال دیگر در مورد دوره پاکسازی کوانتومی پیشرفته هم توضیحات تکمیلی را خواهیم داد. بیایید برای پاکی وجودمان دست به اقدامی بزنیم و تکنیک های دوره پاکسازی کوانتومی یکی از روش های بسیار قوی است که با پاکسازی درون ما برکت، نعمت و فراوانی در زندگی ما متجلی می می شود.  
منبع: راز 4 فصل

سه شنبه 9 بهمن 1397
بؤلوملر :